Strategia marketingowa dla firm fotowoltaicznych

Fotowoltaika staje się coraz ważniejszą technologią energetyczną, wykorzystywanie naturalnej energii słonecznej wpisuje się w nurt myślenia ekologicznego. Zapotrzebowanie jest duże, podobnie jak duża jest konkurencja, dlatego na rynku fotowoltaicznym robi się naprawdę gorąco. Aby efektywnie wykorzystać potencjał, producenci paneli fotowoltaicznych powinni działać wedle ustalonej strategii marketingowej. Jest o co walczyć! Ostatnie dane pokazują, że szacowany wzrost…

Czytaj dalej

Polowanie na jakościowe leady B2B

Większość właścicieli małych firm odnoszących sukcesy wie, że poszerzanie bazy klientów i rozwijanie działalność to stały element kręcącej się biznesowej machiny. Rozwój biznesu i przekraczanie kolejnych progów zysku jest trudnym i długotrwałym procesem. Jednym z fundamentalnych elementów rozwoju biznesu jest dostęp do stałego strumienia leadów sprzedażowych. Jak generować leady, za co powinien odpowiadać dział marketingu…

Czytaj dalej

7 zasad prowadzenia efektywnej telekonferencji biznesowej

Telekonferencje są prostą i naturalną metodą budowania relacji biznesowych, jednak bez odpowiednich przygotowań mogą okazać się stratą czasu… Co zrobić, aby spotkania tego typu nie przerodziły się w niekontrolowane przekrzykiwanie się. Jeśli jesteś organizatorem takich spotkań, to Twoją odpowiedzialnością jest koordynacja i zapanowanie nad uczestnikami. Nie wiesz jak efektownie przeprowadzić biznesową telekonferencję? Przeczytaj 7 kluczowych zasad…

Czytaj dalej

Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych 

Obecna sytuacja, w której spotkało nas już drugie w tym roku załamanie rynku, to świetna okazja do aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych. Działania wychodzące — otwierające sprzedaż — są potrzebne bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Budowanie skalowalnych kampanii sprzedażowych może być pierwszym krokiem w powrocie firmy na właściwe tory. Dziś wielu handlowców martwi się o nowych klientów.…

Czytaj dalej

Tarcza antykryzysowa – dlaczego przedsiębiorca musi zbudować ją sobie sam [WYWIAD]

O tym jak przygotować się na sezon “po”, o aktualnych problemach firm i konieczności inicjowania kontaktów biznesowych opowiada Krystian Batko, Delivery Manager w Interim Sales Mangers, specjalista z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży.   Przeczytaj wywiad i dowiedz się ⇓ jak wyglądają obecnie realia rynkowe  jakie firmy są gotowe do inwestycji jak zmiana narracji może podnieść sprzedaż…

Czytaj dalej

To dobry czas na wprowadzenie rozmów handlowych online. NIE dla spotkań fizycznych!

Spotkania są częścią biznesu. Szczególnie dziś ważne jest, aby nie rezygnować z prowadzenia działań handlowych. Warto dostosować się do otaczającej rzeczywistości i postawić na spotkania handlowe online. Oczywiście, jeśli nie jesteś zaznajomiony z organizowaniem spotkań przez Internet i przyzwyczaiłeś się do interakcji z klientem twarzą w twarz naturalnym jest, że masz pewne opory. Spróbujemy przekonać…

Czytaj dalej

Wsparcie sprzedaży — co możesz zrobić dla swojego handlowca?

Kluczowym zadaniem w każdej firmie jest sprzedaż. Nikt nigdy nie miał co do tego wątpliwości. W praktyce większość przedsiębiorców przyznaje, że na sprzedaży jako takiej, wcale się nie zna… do tego zatrudnia odpowiednich ludzi. To jednak właściciele zwykle wyznaczają priorytety dla zespołu handlowego i to oni wyznaczają kierunek działań. Czy wiesz, że istotnym elementem całego…

Czytaj dalej

Działamy na zimno! Dlaczego cold calling w B2B jest inny niż myślisz

W biznesowych dyskursach pojawiają się głosy, że cold calling w B2B zginął śmiercią naturalną gdzieś w okolicy 2005 roku…  Analizy pokazują jednak, że dzwonienie na zimno żyje i ma się dobrze.  Z tego kanału pozyskania klienta masowo korzystają firmy na różnym etapie rozwoju. Niezależnie od tego, czy są to marki plasujące się w rankingu Forbsa,…

Czytaj dalej