Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż? Szukasz zewnętrznej firmy, która pomoże Ci przyciągnąć potencjalnych klientów dla Twojego biznesu? Umawianie spotkań przez telefon z osobami decyzyjnymi do tej pory nie przynosiło zadowalających i satysfakcjonujących Cię efektów? A może szukasz konsultanta, który pozwoli Ci zbudować takie kompetencje w Twoim własnym zespole?

Jeśli na chociaż jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to świetnie trafiłeś – Interim Sales Managers zrzesza wybitnych ekspertów, którzy specjalizują się w umawianiu spotkań handlowych. Nasza firma zajmuje się kompleksowym ułożeniem i weryfikacją złożonego procesu pozyskiwania klientów w Twojej organizacji.

Na początku pomożemy Ci poznać Twoją grupę docelową oraz zweryfikować skuteczność firmowej strategii pozyskiwania leadów. W razie potrzeby ułożymy ją na nowo lub dokonamy szeregu niezbędnych modyfikacji, dzięki której zwiększysz swoje przychody.

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić w temacie umawiania spotkań B2B?

Sprawimy, że zdefiniowana przez nas grupa odbiorców zacznie naprawdę interesować się Twoim produktem lub usługą. Na końcu umówimy Cię na spotkanie z potencjalnym klientem.

Napisz do nas maila na adres biuro@interim.pm lub zadzwoń pod numer +48 725 830 001, by porozmawiać o szczegółach naszej współpracy

Priorytetem jest dla nas skontaktowanie się z osobami, które są decyzyjne. Dlatego też chcemy dotrzeć do tych, którzy zajmują kluczowe stanowiska w firmie. Mogą to być managerowie, kierownicy, prezesi czy członkowie zarządu. W niektórych branżach zależy nam na kontakcie z osobami znajdującymi się na nieco niższych stanowiskach, ale również mające realny wpływ na decyzje zakupowe. Mogą to być np. dyrektorowie marketingu, sprzedaży czy HR.

Umawianie spotkań biznesowych – z jakich metod korzystamy?

Umawianie spotkań handlowych to coś, czym zajmujemy się od wielu lat. Przeprowadziliśmy już ponad 10 tysięcy godzin rozmów biznesowych. W tym czasie udało nam się pozyskać ponad 5 tysięcy leadów zarówno z sektora publicznego, jak i prywatnego; z małych i średnich przedsiębiorstw, ale również – międzynarodowych korporacji liczącej setki, a nawet tysiące pracowników.

W tym czasie zdobyliśmy cenne doświadczenie, którym dziś chcemy podzielić się właśnie z Tobą. Czas krótko opisać działania, jakie podejmujemy w celu pozyskania nowych klientów dla Twojego biznesu.

• Umawianie spotkań biznesowych przez zimne telefony – Cold Calling

W naszej codziennej pracy korzystamy z różnorodnych metod, m.in. cold callingu. Wbrew pozorom, umawianie spotkań przez telefon to bardzo skuteczna metoda pozyskiwania leadów. Zimne telefony polegają na kontakcie z daną osobą po raz pierwszy, bez wcześniejszej styczności z marką, a być może braku jakiejkolwiek świadomości jej istnienia.

Być może cold calling kojarzy Ci się wyłącznie z nachalnym głosem po drugiej stronie słuchawki, który próbuje Ci „wcisnąć” coś, czego zupełnie nie potrzebujesz? Sam pewnie doskonale wiesz, że taka postawa telemarketera może przynieść odwrotne efekty do tych oczekiwanych.

W naszych działaniach stawiamy na budowę relacji, ponieważ nie chcemy zniechęcić Twojego potencjalnego kontrahenta, a wręcz przeciwnie – skłonić go do spotkania z Tobą (lub kolejnej rozmowy telefonicznej), a w konsekwencji skorzystania z Twoich usług.

• Umawianie spotkań handlowych dzięki działaniom Cold Mailing ‘owym

Jeśli chodzi o umawianie spotkań, zimne telefony to nie jedyny sposób, z którego chętnie korzystają nasi eksperci. Nie zapominamy również o nowoczesnych technologiach. Wykorzystujemy je w tzw. cold mailingu, czyli nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami za pomocą wiadomości e-mail.

Podobnie jak w przypadku cold callingu komunikujemy się z osobami, które nie znają naszej firmy oraz oferty. Często być może nawet nie zdają sobie sprawę, że Twój produkt czy usługa mogą im się realnie przydać, rozwiązać ważny problem lub po prostu – ułatwić życie.

Umawianie spotkań handlowych – o czym należy pamiętać?

Na początku – przygotuj się do rozmowy! Nie dzwoń, idąc „na żywioł”. Poznaj osobę, z którą zamierzasz się kontaktować. Nieocenioną pomoc stanowią media społecznościowe, np. LinkedIn. Stwórz kilka scenariuszy rozmowy, spróbuj przewidzieć, o co zapyta Cię Twój rozmówca.

Sprawdź też, czy masz odpowiednie warunki do rozmowy, czy nikt nie przerwie Ci lub nie rozproszy Cię. Przetestuj jakość sprzętu i upewnij się, że Twój smartfon jest naładowany. Firmową korespondencję prowadź wyłącznie z firmowego maila. Zwróć uwagę na to, co znajduje się w Twojej stopce.

Kolejny element to powitanie. W końcu pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a pierwsze sekundy rozmowy/pierwsze zdania maila decydują o tym, jak odbierze Cię rozmówca. Postaw na oryginalność, bo jeśli masz się pozytywnie wyróżnić, to właśnie teraz!

Pamiętaj, że liczy się nie tylko to, co mówisz, ale również jakim tonem. W przypadku maila, bardzo ważna jest przejrzystość wiadomości, prosty język i poprawność interpunkcyjna oraz ortograficzna.

Poza przedstawieniem oferty buduj bliskość z potencjalnym klientem. Dowiedz się więcej o nim i jego wyzwaniach. Aktywnie słuchaj, bo każdy lubi być wysłuchanym.

To oczywiście nie wszystko, o czym warto pamiętać. Masz pytania odnośnie umawiania spotkań biznesowych? Nie czekaj – skontaktuj się z Interim Sales Managers! Napisz do nas maila na adres biuro@interim.pm lub zadzwoń pod numer +48 725 830 001