Pozyskiwanie leadów B2B sprawia Ci największą trudność? Poszukujesz zewnętrznej firmy, która umówi Cię na spotkanie z menedżerem lub osobą decyzyjną? Zależy Ci na zmaksymalizowaniu działań, ale nie wiesz jak pozyskać leady sprzedażowe? Trafiłeś w idealne miejsce. Doskonale wiemy, jak trudno jest zdobyć nowego Klienta i ile czasu zajmują początkowe etapy procesu sprzedaży. Pomożemy Ci podjąć pierwsze kroki.

Jak pozyskiwać leady?

Koncentrujemy się na działaniach kompleksowych – realizujemy kampanie pozyskiwania leadów, w których to my wychodzimy z ofertą do potencjalnego Klienta. Korzystamy z metody Outbound marketing, która pozwala na zbudowanie długotrwałej relacji z grupą docelową. Docieramy do jak największego grona zainteresowanych, z którym później nawiązujemy współpracę. A wsparciem przy generowaniu leadów B2B za pomocą tej metody, są dla nas 3 kanały dotarcia:

  • LinkedIn – identyfikujemy sektor, w którym działa Twoja grupa docelowa i  nawiązujemy bezpośredni kontakt,
  • Cold Calling – docieramy do osób decyzyjnych, a także managerów najwyższej klasy, którzy są obecnie aktywni zawodowo i aranżujemy spotkanie,
  • Cold Mailing – dzięki spersonalizowanej kampanii, docieramy do potencjalnego Klienta i poznajemy jego opinię na temat produktu czy usługi.

Dzięki wykorzystaniu tych trzech kanałów, często też krzyżując je między sobą, pozyskujemy leady sprzedażowe i odpowiadamy na Twoje zapotrzebowania.

Pozyskiwanie leadów B2B – cena 

Jeśli martwisz się, że koszt pozyskania leada biznesowego będzie dla Ciebie zbyt duży to… przestań się zastanawiać, sięgnij po telefon i przeprowadź z nami rozmowę! Dzięki krótkiej wymianie zdań, dowiesz się jak krok po kroku wyglądają nasze działania, czego konkretnie możesz się spodziewać i jakie efekty uzyskasz po zakończeniu współpracy. Nie musisz decydować się na podpisanie umowy od razu – spokojnie przemyśl szczegóły oferty i… odezwij się do nas, jeśli będziesz zainteresowany. To, co możemy Ci zagwarantować już teraz to na pewno: oszczędność czasu i pieniędzy zainwestowanych w reklamę (skierujemy przekaz do odbiorców faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą) oraz wzrost skuteczności działań marketingowych (koncentrujemy się na ściśle sprecyzowanej grupie docelowej). Decyzja należy do Ciebie!

Dlaczego warto powierzyć nam pozyskiwanie leadów sprzedażowych?

Bo z myślą o Tobie pozyskamy leady B2B, które wpłyną na  liczbę spotkań handlowych oraz wysokość generowanej sprzedaży. Nasze działania przyczynią się do efektywności pracy Twojej firmy, a przy okazji będziesz mógł pochwalić się bogatą listą kontaktów i długotrwałymi relacjami z Klientami. Spójrz, co dla Ciebie zrobimy:

  • Poznamy szczegółowo Twój produkt, oczekiwania i cele
  • Precyzyjnie zdefiniujemy grupę docelową, osoby decyzyjne i ich gotowość do zakupu
  • Zaproponujemy kanały dotarcia
  • Zbudujemy komunikację dla Twojego produktu
  • Ułożymy lejek sprzedażowy i proces handlowy
  • Wypracujemy z Tobą model biznesowy
  • Zweryfikujemy, jak rynek reaguje na Twój produkt
  • Dostarczymy Ci raport z działań wraz danymi liczbowymi, wnioskami i rekomendacjami

Oferujemy nie tylko samo pozyskanie leadów sprzedażowych biznesowcyh, ale również doprowadzenie do spotkania i dalszej pomocy na etapie ofertowym. Nasz wykwalifikowany zespół specjalistów i konsulatantów , wesprze Cię w całym procesie sprzedażowym, dostosowując się do Twoich potrzeb.

Kampanie pozyskiwania leadów z Interim Sales Managers

Jeśli nie masz w swojej firmie działu sprzedaży lub dopiero rozważasz jego budowę, skorzystaj z naszej oferty. Na co dzień funkcjonujemy jako zewnętrzny dział handlowy dla firm, a wyniki które osiągamy co chwilę się zwiększają. Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 10 000 godzin rozmów handlowych, pozyskaliśmy leady biznesowe (ponad 5 000!), docieramy do międzynarodowych korporacji z sektora BPO/SSC i dużych firm, zatrudniających co najmniej 100 pracowników. Mamy też doświadczenie w docieraniu do sektora publicznego i prywatnego oraz wiedzę na temat tego, jak skutecznie zaprezentować Twój produkt. Co więcej, oferujemy również działania związane z komunikacją produktu / usługi, konsultujemy cykl życia lead’ów oraz pomagamy precyzyjnie zdefiniować idealną grupę docelową. Wszystko po to, żebyś był nie tylko zadowolony z naszych działań, ale przede wszystkim osiągnął satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe, już po zakończeniu z nami współpracy.