Zależy Ci na dotarciu do osób decyzyjnych zanim wyprzedzi Cię konkurencja? Chciałbyś nawiązać współpracę, dzięki której polepszysz swoje wyniki sprzedażowe? Skorzystaj z usługi Call Center, która jest doskonałym narzędziem wspierającym pozyskiwanie Klientów.

Outsourcing usługi call center

Jesteśmy zespołem doświadczonych specjalistów i konsultantów, którzy mają na swoim koncie doświadczenie w realizacji ponad 80 kampanii. Zajmujemy się audytem projektów biznesowych oraz sprzedaży B2B, co robimy korzystając ze sprawdzonych kanałów dotarcia do wskazanej przez Ciebie grupy docelowej. Możemy pełnić zewnętrzny dział handlowy, wyręczając Twoją firmę w niektórych zadaniach. Jednym z działań, które oferujemy są usługi Call Center. Dlaczego warto się na nie zdecydować? Ponieważ są:

  • niezastąpionym źródłem pozyskiwania nowych kontrahentów
  • sposobem na zwiększenie wyników sprzedażowych, budowanie relacji biznesowych oraz wzmacnianie marki
  • dodatkową dźwignią generowania leadów handlowych
  • rozwiązaniem dla zredukowania kosztów marketingowych
  • wsparciem dla działań efektywnościowych, prowadzonych na płaszczyźnie naszych pozostałych kanałów:  

* Cold Maillingu – gdzie dzięki spersonalizowanej kampanii, docieramy do potencjalnego Klienta i poznajemy jego opinię na temat produktu czy usługi

* LinkedIna – to w tym medium identyfikujemy sektor, w którym działa Twoja grupa docelowa i nawiązujemy bezpośredni kontakt.

 

Budując dla Ciebie sieć kontaktów za pomocą rozmów telefonicznych (usługi Call Center), jesteśmy w stanie dotrzeć do sektora publicznego i prywatnego oraz do managerów najwyższego szczebla, którzy są obecnie aktywni zawodowo. Umówimy Cię na spotkanie i wesprzemy na etapie ofertowym, jeśli tylko będziesz tego potrzebował.

Outsourcingu usług call center – cennik

Na pewno zastanawiasz się ile będziesz musiał wydać decydując się na usługi Call Center. Cennik usług jest bardzo zróżnicowany, w zależności od tego jakich efektów oczekujesz i do jakiej grupy osób, chciałbyś konkretnie dotrzeć. W związku z tym ofertę przygotowujemy indywidualnie, biorąc pod uwagę typ produktu bądź usługi, rodzaj grupy docelowej (branżę oraz wielkość firmy), liczbę firm, z którymi mamy Cię skontaktować i umówić na spotkanie handlowe.

Dlaczego warto nam zaufać w umawianiu spotkań handlowych?

Przeprowadziliśmy już ponad 14 000 godzin rozmów handlowych, wygenerowaliśmy leady B2B (ponad 6 000!), docieramy do międzynarodowych korporacji z sektora BPO/SSC i dużych firm, zatrudniających co najmniej 100 pracowników. Co więcej, korzystamy na co dzień z metody koncentrującej się na bezpośrednim dotarciu do Klienta, który do tej pory nie szukał naszej usługi. Za pomocą Outbound marketingu wychodzimy z inicjatywą w stronę potencjalnego zainteresowanego i inicjujemy z nim kontakt. Dlatego, jeśli wciąż zastanawiasz się czy skorzystać z naszej oferty, sięgnij po telefon i dopytaj o szczegóły umowy. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę jego potrzeby. Tym co nas wyróżnia i powoduje, że jesteśmy konkurencyjni na rynku usług wspierających sprzedaż, jest szeroka oferta. Proponujemy: usługi call center, call mailling, dotarcie do odpowiednich osób za pomocą LinkedIna, a także oferujemy działania związane z komunikacją produktu / usługi, konsultujemy cykl życia lead’ów oraz pomagamy precyzyjnie zdefiniować idealną grupę docelową, a wszystko to aby pomoc Ci w umawianiu spotkań handlowych.

Więcej na temat Outbound Marketingu przeczytasz tutaj.

Zamów usługę Call Center dla sektora B2B

Outsourcing usług call center to tylko jeden z obszarów naszej działalności, jednak fundamentalny. Z pomocą tego narzędzia możemy wspierać firmy o różnorodnym profilu i zasięgu działania. Wychodzimy z założenia, że telefoniczna konsultacja to wciąż podstawowa forma kontaktu z Klientem, dzięki której czuje się zaopiekowany. Dlatego też od niej zaczynamy, a na dalszym etapach proponujemy krzyżowanie działań z narzędziami takimi, jak Cold Mailling i nawiązywanie relacji przez LinkedIn. Dzięki temu działania stają się jeszcze bardziej efektywne. Jeśli więc nie wiesz czy warto decydować się wsparcie zewnętrznej firmy handlowej – zamów najpierw nasze usługi Call Center. Cennik usług dopasujemy do Twoich potrzeb, a Ty ocenisz czy na nie odpowiedzieliśmy.

Czy myślisz, że takie działania potrzebne są Twojej firmie? Jeśli tak, możemy pomóc, zapraszamy na darmowe konsultację, podczas których opowiemy, co możemy zrobić abyś sprzedawał więcej.

Wypełnij krótki formularz lub po prostu zadzwoń na numer 537 363 916

 

Skontaktuj się z nami!