Borykasz się z małą ilością leadów sprzedażowych? Chciałbyś zwiększyć grono swoich klientów i spowodować, że obecni zechcą przedłużyć umowę z Twoją firmą? Marzysz o zadowalających efektach handlowych? Podpowiemy Ci jak rozwinąć sprzedaż w firmie, przy jak najmniejszych nakładach sił, ale zdwojonej motywacji. Skorzystaj z naszych porad, a jeśli okażą się skuteczne – nawiążmy dłuższą współpracę! Zwiększenie sprzedaży B2B to nasza specjalność.

Kanały dotarcia, wspierające zwiększenie sprzedaży B2B

Kluczem do sukcesu jest oparcie strategii handlowej o budowę długotrwałej relacji z grupą docelową. W tym celu wykorzystujemy trzy, sprawdzone kanały dotarcia:

  • LinkedIn – identyfikujemy sektor, w którym działa Twoja grupa docelowa i  nawiązujemy bezpośredni kontakt,
  • Cold Calling – docieramy do osób decyzyjnych, a także managerów najwyższej klasy, którzy są obecnie aktywni zawodowo i aranżujemy spotkanie,
  • Cold Mailing – dzięki spersonalizowanej kampanii, docieramy do potencjalnego Klienta i poznajemy jego opinię na temat produktu czy usługi.

Krzyżując ze sobą wspomniane kanały (CC + CM), maksymalizujemy szanse dotarcia i nawiązanie relacji biznesowej z osobą decyzyjną w danej firmie, zwłaszcza jeżeli grupa Klientów jest relatywnie niewielka. W efekcie możemy pozyskać wartościowe leady sprzedażowe, które w dalszej perspektywie przełożą się na realne kontrakty i korzyści finansowe.

Jak rozwinąć sprzedaż w firmie?

Zaczynając od ułożenia i zweryfikowania procesu dotarcia do zdefiniowanej grupy docelowej, zainteresowania jej swoim produktem bądź usługą i finalnie – dostarczenia jej spotkań handlowych (leadów). Właśnie tym, zajmujemy się na co dzień, działając jako zewnętrzny dział handlowy. Wykonując wszystkie te czynności w podanej kolejności, pomagamy naszym Klientom w realizacji celów handlowych i sprzedaży B2B. Oto, jak wygląda plan naszych działań w momencie rozpoczęcia współpracy:

  • Poznajemy szczegółowo produkt, oczekiwania i cele
  • Określamy grupę docelową, osoby decyzyjne i ich gotowość do zakupu
  • Proponujemy kanały dotarcia
  • Budujemy komunikację dla Twojego produktu
  • Układamy lejek sprzedażowy i proces handlowy
  • Opracowujemy model biznesowy
  • Weryfikujemy, jak rynek reaguje na Twój produkt
  • Dostarczamy raport z działań wraz danymi liczbowymi, wnioskami i rekomendacjami

Budowanie procesów sprzedażowych – zwiększenie sprzedaży musisz zacząć od planu 

Proces handlowy to ciąg następujących po sobie kroków, które podejmuje zespół handlowców, aby przeprowadzić potencjalnego Klienta od początkowego stadium sprzedaży do zamkniętej transakcji. Jednak tylko dobrze sprecyzowany plan działań może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży B2B. Dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby opracować go z jak największą dokładnością i w przyszłości móc z łatwością przewidywać efekty finansowe, które zasilą firmowe konto. Oto poszczególne działania na etapie budowania kampanii:

  1. Opracowanie komunikacji oraz przygotowanie skryptów rozmowy
  2. Stworzenie procesu
  3. Kontakt mailowy / telefoniczny z Klientem
  4. Follow up w odpowiednim terminie wszystkich skontaktowanych firm
  5. Umówienie rozmowy telefonicznej lub spotkania i przekazanie danych do zainteresowanej firmy
  6. Rozmowa z Klientem i ofertowanie
  7. Podpisanie umowy

Dlaczego warto z nami współpracować? Skuteczne zwiększenie sprzedaży B2B w praktyce!

Potrzeby każdego Klienta respektujemy indywidualnie, dostosowując naszą ofertę do jego aktualnych oczekiwań. Specjalizujemy się w zwiększeniu sprzedaży usług, wobec czego proponujemy szereg rozwiązań i innowacyjnych możliwości, które pomogą w realizacji celu handlowego. Sprzedaż B2B, outsourcing usług Call Center, a także pomoc w przypadku komunikacji o produkcie bądź usłudze to te dziedziny, w których warto nam zaufać. Do tej pory współpracowaliśmy już z doświadczonymi przedsiębiorcami, docierając dla nich do międzynarodowych korporacji z sektora BPO/SSC i dużych firm, zatrudniających co najmniej 100 pracowników. Przeprowadziliśmy już ponad 10 000 godzin rozmów handlowych, ale nie spoczywamy na laurach. Codziennie nawiązujemy nowe relacje biznesowe, poszerzając sieć swoich Klientów i pomagając im w zwiększeniu sprzedaży B2B. Mamy też doświadczenie w docieraniu do sektora publicznego i prywatnego oraz do osób na najwyższych stanowiskach (mamy na myśli członków Zarządu czy Dyrektorów). Dlatego jeśli zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży, dotarciu do osób decyzyjnych i przewidywaniu efektów handlowych – jesteśmy do Twojej dyspozycji.