Niezależnie od tego czy korzystasz z leadów do tworzenia listy potencjalnych Klientów, pozyskiwania subskrybentów czy newsletterów, jedno jest pewne. Tylko generowanie zainteresowania – tj. zapytań ofertowych – może przełożyć się na zmonetyzowanie Twoich działań w biznesie. Co zrobić, żeby było ich jak najwięcej? Zaplanujmy razem kampanie leadową i przejdź razem z nami przez proces lead marketing, aby wzbogacić swój biznes o leady sprzedażowe.

Lead Marketing – jak to robimy?

Na drodze pozyskiwania nowych kontaktów korzystamy z trzech, fundamentalnych narzędzi: Cold Callingu, Cold Mailingu oraz z połączenia obu z nich. Dzięki temu jesteśmy w stanie dotrzeć bezpośrednio do Twoich klientów. Bazując na działaniach telemarketingowych, możemy umówić Cię na rozmowę z odpowiednią osobą w firmie: z Dyrektorem (z działu HR, marketingu czy sprzedaży), Managerem, Kierownikiem czy Prezesem Zarządu. Specjalizujemy się w docieraniu do:

  • korporacji z sektora BPO czy SSC,
  • sieci sprzedaży,
  • dużych polskich firm (zatrudniających kilkuset pracowników),
  • firm IT,
  • instytucji publicznych,
  • instytucji finansowych (banków czy funduszy inwestycyjnych).

Jak udaje nam się to osiągnąć? Łączymy kontakt telefoniczny z mailowym, dzięki czemu maksymalizujemy szansę dotarcia do każdej firmy, zwłaszcza przy ograniczonej grupie docelowej. Poprzez targetowane kampanie mailingowe, pomagamy w nawiązywaniu długotrwałych relacji biznesowych i przyśpieszamy proces zbierania leadów.

Dlaczego warto nam zaufać w lead marketingu?

Naszym zadaniem jest ułożenie i zweryfikowanie dla Ciebie procesu dotarcia do zdefiniowanej grupy docelowej, zainteresowania jej Twoim produktem i dostarczenie spotkań handlowych. Współpracowaliśmy już na tym polu z wieloma przedsiębiorcami, którzy po zakończeniu działań zaczęli osiągać nieporównywalne wyniki finansowe. Na swoim koncie mamy już 10 000 godzin przeprowadzonych rozmów handlowych, ponad 5 000 pozyskanych kontaktów (na bazie procesu lead marketing), a także szerokie grono zaufanych Klientów, którzy działają z nami już od kilku lat. Czuwamy nad komunikacją ich produktu bądź usługi, raportujemy wyniki naszych działań i pomagamy precyzyjnie zdefiniować idealną grupę docelową. W rezultacie nasi klienci są zadowoleni, a leady sprzedażowe kumulują się na ich koncie.

 

Jak wygląda współpraca przy zbieraniu leadów B2B?

  1. Na pierwszym etapie poznajemy dokładnie produkt, potencjalnych klientów i osobę, z którą chcesz porozmawiać na temat swojego biznesu. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować najskuteczniejsze kanały dotarcia, które uskutecznią zbieranie leadów, oraz stworzyć odpowiednią komunikację dla Twojej usługi.
  2. W trakcie kampanii na bieżąco analizujemy dane, dzięki czemu będziesz dokładnie wiedział, jak podejmowane działania przekładają się na spotkania. Pozwoli Ci to na odpowiednie planowanie lejka sprzedażowego oraz przewidywanie sprzedaży, w zależności od ilości zrealizowanych spotkań.
  3. Na każdym etapie otrzymujesz od nas raport, zawierający podsumowanie liczbowe, wnioski oraz rekomendacje co do dalszych działań.

 

Lead marketing – zbieranie leadów B2B dla Twojego biznesu

Wychodzimy z założenia, że podstawą jakichkolwiek działań w branży handlowej jest skrupulatnie opracowany proces sprzedażowy i jakość zdobytych kontaktów, pozyskanych dzięki kampanii leadowej, a w tym jesteśmy specjalistami. Jeśli zdecydujesz się na rozpoczęcie z nami współpracy, zagwarantujemy Ci nie tylko lepsze relacje z potencjalnymi i przyszłymi Klientami (zdobędziesz bezcenne zaufanie, dzięki czemu staniesz się w ich oczach profesjonalistą, doradcą – a nie tylko sprzedawcą), ale przede wszystkim wzrost skuteczności działań marketingowych (skupimy się na określonej grupie docelowej), a co za tym idzie – oszczędność czasu i pieniędzy (skierujemy przekaz do odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą). Oto przez jakie etapy Cię przeprowadzimy:

  • Poznanie produktu, oczekiwań i celów
  • Zdefiniowanie grupy docelowej, osób decyzyjnych i ich gotowości do zakupu
  • Zaproponowanie kanałów dotarcia
  • Zbudowanie komunikacji dla Twojego produktu
  • Ułożenie lejka sprzedażowego i procesu handlowego
  • Wypracowanie modelu biznesowego
  • Zweryfikowanie, jak rynek reaguje na Twój produkt
  • Dostarczenie raportu z działań wraz danymi liczbowymi, wnioskami i rekomendacjami

 

Nie zastanawiaj się – zacznij napełniać swój lejek sprzedażowy razem z nami!