Zależy Ci na utrzymaniu silnych relacji ze swoimi Klientami? Zadbaj w procesie lead generation o długotrwałą współpracę. Już na początku swoich działań pozwól poczuć swojemu Klientowi, że jest w centrum uwagi, a zdobędziesz jego zaufanie i zyskasz miano profesjonalnego doradcy, a nie tylko handlowca. Podpowiemy Ci, jak to zrobić!

Kampania lead generation

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych spędza sen z powiek nie jednemu sprzedawcy. Zdecydowanie nie należy do łatwych zadań, a jest fundamentalne w kontekście osiągnięcia pożądanych wyników finansowych. Dlaczego warto generować leady? Ponieważ stanowią obszerną bazę potencjalnych Klientów, którzy są zainteresowani Twoimi produktami bądź usługami. Po drugie zawężają Twoją grupę docelową, przez co zaoszczędzasz czas i finanse – kierujesz zapytanie ofertowe jedynie do tych odbiorców, którzy wykazali minimalne zainteresowanie. Po trzecie, mając już wyodrębnione grono osób, które prawdopodobnie staną się w przyszłości konsumentami Twoich dóbr, skuteczniej poprowadzisz z nimi komunikację i masz szansę na zmonetyzowanie większej liczby kontraktów.

Jedyne czego potrzebujesz w procesie lead generation B2B to podpowiedź dotycząca kanałów dotarcia. Bazując na własnym doświadczeniu i współpracy z przedsiębiorcami z całego kraju, możemy Ci polecić trzy fundamentalne ścieżki nawiązania kontaktu, które wykorzystujemy w codziennej pracy:

  • LinkedIn – identyfikujemy sektor, w którym działa Twoja grupa docelowa i nawiązujemy bezpośredni kontakt,
  • Cold Calling – docieramy do osób decyzyjnych, a także managerów najwyższej klasy, którzy są obecnie aktywni zawodowo i aranżujemy spotkanie,
  • Cold Mailing – dzięki spersonalizowanej kampanii, docieramy do potencjalnego Klienta i poznajemy jego opinię na temat produktu czy usługi.

Dzięki wykorzystaniu tych trzech kanałów, często też krzyżując je między sobą, pozyskujemy leady sprzedażowe i odpowiadamy na aktualne zapotrzebowania. Wychodzimy z założenia, że dopasowanie ścieżki komunikacyjnej do Klienta to podstawa.

Pozyskiwanie kontaktów B2B

Kampanie lead generation są najbardziej skuteczne w sytuacji, kiedy potencjalny kupujący potrzebuje dodatkowych bodźców by podjąć finalną decyzję o zakupie. Trzeba zrobić wszystko, by uzmysłowić mu, że Twoja usługa lub produkt są mu niezbędne. Jeśli nie masz pomysłu na to, jak to zrobić – skorzystaj z naszych umiejętności. Proces tworzenia kampanii lead generation w naszym przypadku wygląda następująco:

  1. Poznanie produktu, oczekiwań i celów
  2. Zdefiniowanie grupy docelowej, osób decyzyjnych i ich gotowości do zakupu
  3. Zaproponowanie kanałów dotarcia
  4. Zbudowanie komunikacji dla Twojego produktu
  5. Ułożenie lejka sprzedażowego i procesu handlowego
  6. Wypracowanie modelu biznesowego
  7. Zweryfikowanie, jak rynek reaguje na Twój produkt
  8. Dostarczenie raportu z działań wraz danymi liczbowymi, wnioskami i rekomendacjami

Gwarantujemy Ci wzrost skuteczności działań marketingowych, oszczędność czasu i pieniędzy, a przy okazji także wiedzę dotyczącą budowania długotrwałych i stabilnych relacji z potencjalnymi nabywcami.

Dlaczego warto nam zaufać w działaniach lead generation b2b?

Proces lead generation B2B to metoda, która wymaga intensywnej współpracy pomiędzy działem marketingu i działem sprzedaży. Tylko zintensyfikowane działania dwóch zespołów, mogą przyczynić się do zwiększenia efektywności i wyników po stronie Twojej firmy. Jeśli jednak nie dysponujesz szerokim gronem pracowników, a zależy Ci na poszerzeniu swojej listy kontaktów – oddaj swoje działania w nasze ręce. Na co dzień funkcjonujemy jako zewnętrzny dział handlowy dla firm, wspomagając Klientów na drodze procesu lead generation B2B, komunikacji, tworzenia lejka sprzedażowego czy planowania kampanii handlowych. Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 10 000 godzin rozmów handlowych i docieramy do międzynarodowych korporacji z sektora BPO/SSC i dużych firm, zatrudniających co najmniej 100 pracowników. Naszym priorytetem jest satysfakcja Klientów oraz doprowadzenie do sytuacji, w której Klient nie będzie już potrzebował naszej pomocy. Pragniemy zapewnić mu kompleksową opiekę w kontekście sprzedaży i napełnić jego lejek sprzedażowy wartościowymi leadami. Napisz do nas, jeśli zależy Ci na tym samym!