Najlepsze techniki sprzedaży i rozwiązania poprawiające kondycję finansową Twojej firmy? Możemy Ci takie zagwarantować, a nawet więcej – wykonamy część pracy za Ciebie. Działamy jako zewnętrzny dział handlowy dla firm, który specjalizuje się w audycie projektów biznesowych oraz zapewniamy outsourcing sił sprzedaży B2B.

Outsourcing sił sprzedaży – co możemy dla Ciebie zrobić w tym temacie?

W ramach Interim Sales Managers, poprowadzimy Twoje działania sprzedażowe dobierając najskuteczniejszą metodę w zależności od grupy docelowej:

✓ Poznamy szczegółowo Twój produkt, oczekiwania i cele,

✓ Zdefiniujemy grupę docelową i osoby decyzyjne,

✓ Zaproponujemy kanały dotarcia,

✓ Zbudujemy komunikację dla Twojego produktu,

✓ Ułożymy lejek sprzedażowy i proces handlowy,

✓ Wypracujemy z Tobą model biznesowy,

✓ Zweryfikujemy jak rynek reaguje na Twój produkt,

  • Dostarczymy Ci raport z działań wraz danymi liczbowymi, wnioskami i rekomendacjami.

Proponowane przez nas usługi pomogą Ci zwiększyć przewagę konkurencyjną i obniżyć koszta operacyjne:

Nawiązanie współpracy z firmą Interim przyczyniło się do zwiększenia liczby spotkań z potencjalnymi klientami oraz pozwoliło na nawiązanie relacji i możliwość współpracy w przyszłości. Zdecydowanie będziemy kontynuowali współpracę!” – Robert Bernaciak, CEO, Business Development Director Performance Labs Polska

Dlatego jeśli interesuje Cie wsparcie w outsourcingu działu sprzedaży – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Dlaczego warto nam zaufać – skuteczny outsourcing sprzedaży b2b ?

Outsourcing sił sprzedaży to korzystanie z doświadczenia i zasobów firmy zewnętrznej wyspecjalizowanej w dotarciu do punktów masowej sprzedaży lub ostatecznego odbiorcy, przy wykorzystaniu wszelkich możliwych narzędzi niezbędnych do wykonania takiej pracy. Narzędziami mogą być urządzenia mobilne, aplikacje czy systemy raportowania. W naszym przypadku są to trzy, fundamentalne wskaźniki, których stosowanie praktykujemy od kilku dobrych lat. Oto one:

  • Cold Calling – dzięki dobrze zdefiniowanej grupie docelowej i osobie decyzyjnej, a także skrupulatnie opracowanemu scenariuszowi rozmowy i odpowiedniemu poznaniu oferowanego przez Ciebie produktu, dotrzemy do Twoich odbiorców i umówimy Cię z właściwą osobą na spotkanie,
  • Cold Mailing – dzięki spersonalizowanej kampanii dotrzemy do Twojego potencjalnego klienta i poznamy jego opinię na temat produktu czy usługi,
  • CC + CM – połączenie obu tych działań pomoże Ci w zmaksymalizowaniu szans dotarcia i nawiązaniu relacji biznesowej z osobą decyzyjną w danej firmie, zwłaszcza jeżeli Twoja grupa klientów jest relatywnie niewielka.

Co na tym zyskasz? Czy outsourcing działu sprzedaży się opłaca? 

Korzystając z naszego wsparcia w procesie outsourcingu sprzedaży, staniesz się w oczach swoich klientów profesjonalistą, doradcą – a nie tylko sprzedawcą. Co więcej:

  • będziesz miał więcej czasu na lepsze wykorzystanie zasobów wewnętrznych,
  • możliwość uzyskania szybkich efektów (np. w postaci zwiększenia pokrycia rynku),
  • zyskasz elastyczność w funkcjonowaniu firmy i zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.

Outsourcing sprzedaży – cennik

Przed rozpoczęciem współpracy, przeprowadzimy krótki audyt, zbadamy Twoje oczekiwania i cele na podstawie których będziemy mogli określić konkretny budżet i wynagrodzenie. Finalna cena będzie w całości uzależniona od Twoich potrzeb, które traktujemy priorytetowo. To na czym zależy nam najbardziej, to bez wątpienia:

  • pielęgnowanie stałej komunikacji,
  • kontrolowanie mierników i kryteriów sukcesu projektu,
  • regularne raportowanie wyników liczbowych i wniosków z przebiegu współpracy.

Zachowanie i dbałość o te czynniki pozwoli na efektywny przebieg w procesie outsourcingu działu sprzedaży, a przy tym wpłynie na jakość i satysfakcję ze wspólnych działań. Wierzymy, że po ich zakończeniu, nasze grono zasili kolejny, zadowolony klient.

Jakie wyniki możesz osiągnąć przy outsourcing sprzedaży B2B?

Potrzeby każdego przedsiębiorcy respektujemy indywidualnie, dostosowując naszą ofertę do jego aktualnych oczekiwań. Specjalizujemy się w zwiększeniu sprzedaży usług, wobec czego proponujemy szereg rozwiązań i innowacyjnych możliwości, które pomogą w realizacji celu handlowego. Outsourcing sił sprzedaży, usługi Call Center, a także pomoc w przypadku komunikacji o produkcie bądź usłudze to te dziedziny, w których warto nam zaufać. Przeprowadziliśmy już ponad 10 000 godzin rozmów handlowych, mamy też doświadczenie w docieraniu do sektora publicznego i prywatnego oraz do osób na najwyższych stanowiskach (mamy na myśli członków Zarządu czy Dyrektorów). Jeśli wciąż wahasz się nad podjęciem z nami współpracy – nie zastanawiaj się zbyt długo. Działaj, by Twój lejek sprzedażowy zaczął się napełniać!