CASE STUDIES

Oto przykłady projektów, które realizowaliśmy. Zobacz jak wyglądały te kampanie

Case study #6 Advisio

Advisio Poland to firma o międzynarodowym zasięgu. Laboratorium badawczo-rozwojowe dla branży konsultingowej wspomaga rozwój organizacyjny przedsiębiorstw poprzez diagnozowanie obszarów wymagających wzmocnienia lub rozwoju Współpraca zespół Interim Project Managers  z Advisio Poland polegała na dostarczaniu spotkań handlowych przy zastosowaniu metody Cold Mailingu oraz Cold Callingu. Działania polegały na opracowaniu skutecznego komunikatu, stworzeniu bazy potencjalnych klientów z…

Case study #5 Salwis

Salwis to zespół złożony z doświadczonych ekspertów i inżynierów, którzy specjalizują się w tworzeniu rozwiązań w branży energetycznej. Firma posiada rozwiązania, które pozwalają zaoszczędzić do 30% kosztów produkcji w skali roku. Działania te skierowane są do firm produkcyjnych. Zespół Interim Project Managers wspomagał proces umawiania spotkań handlowych metodą cold callingu. Działania te polegały na ułożeniu…

Case study #4: 4experience

4Experience  specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań wtechnologii wirtualnej oraz rozszerzonej rzeczywistości (VR oraz AR). Tworzone aplikacje wykorzystuje się m.in do celów marketingowych, szkoleniowych oraz optymalizacji procesów. Od września 2017 roku firma 4Experience nawiązała współpracę z zespołem Interim Project Managers. Zadaniem IPM było stworzenie oraz obsługa dwóch kampanii mailingowych. Celem kampanii było umawianie rozmów handlowych. Działania…

Case study #2: Skillveo

Skillveo to szkoleniowa platforma on-line wspierające rozwój pracowników. Jest ona kierowana do polskich firm z sektora MŚP, które zatrudniają ponad 100 pracowników, ale również do międzynarodowych korporacji.

Case study #1: Talent Place

Talent Place to największa w Polsce społeczność rekruterów, która wspomaga proces rekrutacji. Produkt skierowany jest do firm z sektora BPO/SSC oraz firm, które prowadzą rekrutacje wolumenowe np. banki czy największe firmy z sektora IT.