Centrum Finansowo-Księgowe Ekkom jest firmą rodzinną, która od 25 lat pomaga klientom efektywnie zarządzać kluczowymi obszarami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi w swoich firmach. Ekkom jest jedynym w Polsce biurem rachunkowym działającym w oparciu o system przeznaczony do zarządzania przedsiębiorstwami system ERP By HansaWorld.
Zespół Interim Project Managers odpowiedzialny był za wypracowanie procesu bezpośredniego dotarcia do klienta oraz dostarczenia leadów sprzedażowych metodą Cold Callingu. Działania polegały na ułożeniu komunikacji, stworzeniu bazy kontaktów oraz dotarciu do Prezesa Zarządu lub innej osoby odpowiedzialnej za podejmowanie decyzji strategicznych w dużych firmach produkcyjnych zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego oraz Warszawy.
Cel współpracy:
Wypracowanie procesu bezpośredniego dotarcia do klienta oraz umawianie rozmów handlowych z osobami decyzyjnymi w największych firmach produkcyjnych. Rozmowy umawiane miały być z Prezesami Zarządu, Dyrektorami Zarządzającymi oraz Dyrektorami ds Finansowych.
Zakres współpracy:
- stworzenie komunikacji oraz procesu dotarcia do osoby decyzyjnej drogą telefoniczną
- stworzenie bazy firm będącej w grupie docelowej – firmy produkcyjne mieszczące się na terenie Warszawy oraz Dolnego Sląska, których minimalny roczny obrót to 3 mln złotych oraz zatrudniające co najmniej 10 osób.
- prowadzenie kampanii, bieżąca obsługa leadów oraz kontaktowanie kolejnych osób, do których został skierowany temat
- umawianie rozmów telefonicznych z osobami, które chcą dowiedzieć się więcej o usłudze z przedstawicielem firmy Ekkom