Skillveo to szkoleniowa platforma on-line wspierające rozwój pracowników. Jest ona kierowana do polskich firm z sektora MŚP, które zatrudniają ponad 100 pracowników, ale również do międzynarodowych korporacji.
Wdrożenie Skillveo sprzyja wzrostowi efektywności pracowników, którzy mają możliwość ciągłego rozwoju i dostępu do aktualnej wiedzy z zakresów takich jak Microsoft Office, sprzedaż, zarządzanie i z wielu innych kompetencji miękkich.
Skillveo korzysta z usług firmy Interim Project Managers w zakresie umawiania spotkań handlowych przy zastosowaniu Cold Callingu oraz Cold Mailingu. Od momentu nawiązania współpracy, proces sprzedaży w firmie Skillveo opiera się w dużym stopniu handlowców dostarczonych przez tę właśnie firmę.
Oprócz samego pozyskiwania spotkań handlowych Skillveo rozszerzyło współpracę o odbywanie spotkań handlowych oraz finalizowanie całego procesu sprzedażowego przez handlowców firmy Interim Project Managers.
Cel współpracy:
Dostarczanie 30 spotkań handlowych miesięcznie, pozwalających na zweryfikowanie założeń dotyczących grupy docelowej dla firmy Skillveo w celu ustalenia profilu klienta dla produktu, stworzenia procesu sprzedaży B2B oraz wyskalowaniu tych działań.
Zakres współpracy:
- Liczba dostarczonych spotkań handlowych: 60 – 100 spotkań miesięcznie
- Liczba odbywanych spotkań handlowych przez handlowców interim PM: 60 – 100
- Rozwinięcie procesu sprzedażowego B2B oraz pozyskiwanie nowych klientów dla Skillveo
- Finalizacja procesu sprzedażowego, przydzielanie dostępów testowych do platformy oraz sprzedaż produktu zainteresowanym firmom
- Liczba handlowców zaangażowanych w proces: 4