Salwis to zespół złożony z doświadczonych ekspertów i inżynierów, którzy specjalizują się w tworzeniu rozwiązań w branży energetycznej. Firma posiada rozwiązania, które pozwalają zaoszczędzić do 30% kosztów produkcji w skali roku. Działania te skierowane są do firm produkcyjnych.
Zespół Interim Project Managers wspomagał proces umawiania spotkań handlowych metodą cold callingu. Działania te polegały na ułożeniu skutecznego komunikatu, dotarcie do osób odpowiedzialnych w firmach za produkcję oraz inwestycje i umówienie rozmowy handlowej dla zespołu sprzedażowego Salwis.
Cel współpracy:
Dotarcie do osób decyzyjnych w firmach produkcyjnych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego oraz śląskiego i dostarczenie spotkań handlowych z Właścicielem, Kierownikiem Produkcji, Dyrektorem Produkcji, a także z osobą odpowiedzialną za inwestycje
Zakres współpracy:
- Ułożenie komunikacji oraz procesu dotarcia do osoby decyzyjnej, drogą telefoniczną i mailową
- Docieranie do osób decyzyjnych, budowanie relacji oraz umawianie spotkań oraz rozmów handlowych
- Bieżąca obserwacja procesu oraz elastyczne dostosowanie go do informacji zwrotnej oraz wniosków zespołu sprzedażowego Salwis