Szukasz firmy, która pomoże Ci stworzyć wartościową bazę klientów dla Twojego biznesu? A może zależy Ci na tym, aby uporządkować i jeszcze lepiej wykorzystać potencjał tej, którą już posiadasz?

Jeśli na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, zgłoś się do Interim Sales Managers – wystarczy, że  zadzwonisz do nas pod numer +48 725 830 001 albo napiszesz do nas wiadomość na adres hello@interim.pm. Nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na Twoje pytania, a także przygotują dla Ciebie dedykowaną ofertę.

Kim jesteśmy? Mamy doświadczenie w realizacji ponad 80 kampanii dla naszych klientów pochodzących z różnych branż. Docieramy do korporacji z sektora PBO i SSC, firm IT, instytucji finansowych oraz publicznych, sieci sprzedaży, a także innych dużych firm. Jesteśmy pewni, że dzięki temu możemy wnieść nowe spojrzenie na Twoje dotychczasowe działania lub opracować zupełnie nową strategię budowy bazy klientów dla Twojej organizacji.

Budowanie bazy klientów B2B – czy to Ci się w ogóle przyda?

Wciąż istnieje pewna grupa przedsiębiorców, którzy są przekonani, że budowanie bazy klientów B2B nie jest im zupełnie potrzebne i są w stanie się bez niej obejść. Zapewne brak dobrej oraz uporządkowanej bazy nie spowoduje, że firma z dnia na dzień upadnie. Jednakże w dłuższej perspektywie czasu to zaniedbanie może sprawić, że nie wykorzystasz w pełni potencjału swojego biznesu i przegapisz okazję na sfinalizowanie niektórych transakcji biznesowych.

Jeżeli nie masz własnej bazy klientów, to najwyższy czas to zmienić!

Prawidłowo stworzona baza klientów jest jednym z wyznaczników sukcesu firmy, który przyczynia się do zwiększania jej obrotów. To właśnie w niej gromadzisz wszystkie informacje na temat najważniejszej grupy dla Twojego biznesu – odbiorców Twoich usług. Dzięki temu o wiele łatwiejsza będzie opieka nad obecnymi klientami i ich lojalizowanie: przedłużanie z nimi obecnych umów, ale także sprzedaż kolejnych produktów.

Trzeba też zauważyć, że tworzenie bazy klientów B2B to proces ciągły. Nie wolno „osiąść na laurach” i skupiać się wyłącznie na obecnych klientach, ale cały czas aktywnie pozyskiwać nowych, którzy przyczynią się do wzrostu oraz rozwoju Twojego biznesu.

Jak bywa często, tak i w tym przypadku, warto zadbać o zdroworozsądkową równowagę. Niestety, jeśli nie zapewnisz ciągłości napływania nowych leadów, to po pewnym czasie zaczniesz zauważać kurczenie się bazy. Musimy liczyć się bowiem z tym, że po kilku miesiącach czy latach część pozycji przestanie być aktualna, straci potencjał sprzedażowy albo np. sprzeciwi się dalszej komunikacji marketingowej.

Tworzenie bazy klientów B2B – jak to robimy w ISM?

W Interim Sales Managers do budowania bazy klientów B2B podchodzimy w sposób kompleksowy. Jest to możliwe, ponieważ specjalizujemy się w bezpośrednim dotarciu do określonej wcześniej grupy docelowej, w tym do osób decyzyjnych (kierowników, managerów, dyrektorów, członków zarządu i prezesów), na różnych etapach świadomości marki oraz lejka zakupowego.

Do generowania leadów wykorzystujemy rozmaite działania z zakresu outbound marketingu. Korzystamy z takich kanałów jak cold calling (tzw. zimne telefony), cold mailing (tzw. zimne maile) oraz LinkedIn, czyli największy serwis społecznościowy na świecie do nawiązywania kontaktów zawodowych i biznesowych. We wszystkich wyżej wymienionych działaniach mówimy o nawiązywaniu kontaktów po raz pierwszy z osobami, które w większości przypadków nawet nie znają naszej firmy lub oferowanych przez nas usług czy produktów.

Aby uzyskać jak najlepszej jakości i pokaźnych rozmiarów bazę, w ramach naszych strategii i kampanii łączymy różne kanały, a po czasie sprawdzamy efektywność każdego kanału. Dzięki temu możemy optymalizować nasze działania i skupiać się wyłącznie na tych, które są najbardziej korzystne i efektywne.

Dodatkowo nasi specjaliści mogą pomóc w stworzeniu kompleksowego procesu sprzedażowego: od zdefiniowania idealnej grupy docelowej aż do komunikacji Twoich produktów czy usług. Nie zwlekaj i już teraz wypełnij nasz formularz kontaktowy.