Drużyna doświadczonych managerów, specjalizujących się w audycie projektów biznesowych i sprzedaży B2B, działająca też jako zewnętrzny dział handlowy dla firm. Chciałbyś przejść z nami przez wszystkie etapy procesu sprzedaży, zdobyć zaufanie klientów i osiągnąć wyższe wyniki finansowe? Kampania sprzedażowa na najwyższym poziomie gwarantowana!

Jak zwiększyć sprzedaż B2B?

Poprowadzimy Twoje działania sprzedażowe dobierając najskuteczniejszą metodę w zależności od grupy docelowej. Oto sprawdzone kanały dotarcia z których korzystamy w codziennej pracy:

  • Cold Calling – dzięki dobrze zdefiniowanej grupie docelowej i osobie decyzyjnej, a także skrupulatnie opracowanemu scenariuszowi rozmowy i odpowiedniemu poznaniu oferowanego przez Ciebie produktu. Dotrzemy do Twoich odbiorców i umówimy Cię z właściwą osobą na spotkanie.
  • Cold Mailing – kampania sprzedażowa, która będzie odpowiednio spersonalizowana dotrzemy do Twojego potencjalnego klienta i poznamy jego opinię na temat produktu czy usługi.
  • CC + CM – połączenie obu tych działań pomoże Ci w zmaksymalizowaniu szans dotarcia i nawiązaniu relacji biznesowej z osobą decyzyjną w danej firmie. Zwłaszcza jeżeli Twoja grupa klientów jest relatywnie niewielka.

Naszym priorytetem jest ułożenie i przeprowadzenie dla Ciebie kampanii sprzedażowej, dotarcie do osób zainteresowanych Twoim produktem i dostarczenie Ci spotkań handlowych (leadów). Dzięki temu, Ty poprawisz swoje wyniki, a nasze konto wzbogaci się o wartościowego, zaufanego Klienta.

 

Kampania sprzedażowa, a etapy procesu sprzedaży

Gwarantujemy Ci wzrost skuteczności działań marketingowych, oszczędność czasu i pieniędzy. A przy okazji także fachową wiedzę dotyczącą budowania długotrwałych i stabilnych relacji z potencjalnymi nabywcami. To my wychodzimy z inicjatywą i inicjujemy kontakt z potencjalnym zainteresowanym, dzięki czemu czuje się zaopiekowany. A w dalszej perspektywie prowadzimy do aranżowania spotkań biznesowych. To one mają wymierny wpływ na wysokość generowanej sprzedaży, a ich liczba często decyduje o zrealizowanych transakcjach. Oto lista kroków, które wykonamy na drodze współpracy:

  1. Poznanie produktu, oczekiwań i celów,
  2. Zdefiniowanie grupy docelowej, osób decyzyjnych i ich gotowości do zakupu,
  3. Zaproponowanie kanałów dotarcia,
  4. Zbudowanie komunikacji dla Twojego produktu,
  5. Ułożenie lejka sprzedażowego i procesu handlowego,
  6. Wypracowanie modelu biznesowego,
  7. Zweryfikowanie, jak rynek reaguje na Twój produkt,
  8. Dostarczenie raportu z działań wraz danymi liczbowymi, wnioskami i rekomendacjami.

Dzięki wprowadzeniu w życie tych kilku kroków, staniesz się w oczach swoich klientów profesjonalistą, doradcą – a nie tylko sprzedawcą.

Dlaczego warto nam zaufać w kampanii sprzedażowej?

Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 10 000 godzin rozmów handlowych! Docieramy do międzynarodowych korporacji z sektora BPO/SSC i dużych firm, zatrudniających co najmniej 100 pracowników. Pytani o to, jak zwiększyć sprzedać B2B, zawsze odpowiadamy: konsekwentnymi i regularnymi działaniami, budowanymi na bazie zaufanych relacji z Klientami. Naszym priorytetem jest satysfakcja klientów oraz doprowadzenie do sytuacji, w której klient nie będzie już potrzebował naszej pomocy. Pragniemy zapewnić mu kompleksową opiekę w kontekście kampanii sprzedażowej i napełnić jego lejek wartościowym kontaktami. Mamy też doświadczenie w docieraniu do sektora publicznego i prywatnego oraz wiedzę na temat tego, jak skutecznie zaprezentować Twój produkt. Oto niektóre z opinii, która pojawiły się na naszej stronie po zakończeniu współpracy:

Na szczególną uwagę zasługuje indywidualne oraz partnerskie podejście prezentowane przez firmę Interim. Jestem przekonany, że to dzięki tej podstawie udało nam się osiągnąć 100% realizacji celów w bardzo krótkim czasie”  – Przemysław Kaduła, CEO & Founder Talent Place i Skillveo

„Nawiązanie współpracy zwiększyło świadomość marki Advisio wśród największych polskich przedsiębiorstw, a także przyczyniło się do nawiązania relacji z częścią z nich. Działania z firmą Interim były projektem pilotażowym, jednak wypracowanie skutecznego kanału dotarcia do klienta zaowocowało stałą współpracą w zakresie umawiania spotkań handlowych” – Piotr Drac, Prezes Zarządu Advisio Poland

Teraz czekamy już tylko na Ciebie – zacznij napełniać swój lejek sprzedażowy razem z nami! Kampania sprzedażowa na najwyższym poziomie gwarantowana!