Slide W OPARCIU O: COLD CALLING COLD MAILING LINKEDIN GENERUJEMY LEADY SPRZEDARZOWE B2B Dowiedz się więcej

DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z USŁUGI GENEROWANIA LEADÓW PRZEZ OUTOBOUND MARKETING?

Zwiększenie skali leadów dla działu handlowego

Nawiązanie relacji z dużą ilością nowych firm, do których nie da dotrzeć się innymi kanałami

Dywersyfikacja kanałów pozyskiwania leadów

Maksymalizacja efektów dzięki połączeniu trzech kanałów dotarcia do klientów

JAK DZIAŁAJĄ KANAŁY, KTÓRYMI GENERUJEMY LEADY?

call-answer (1)

COLD CALLING

1

Bezpośredni kontakt telefoniczny ze zdefiniowanym typem firm (grupą docelową), którego celem jest doprowadzenie do rozmowy z osobą decyzyjną i zaproponowanie kontaktu z Państwa firmą.

2

Wiele cennych informacji o firmie czy osobach decyzyjnych można otrzymać już na etapie rozmowy z recepcją, co jest często bagatelizowane.

3

Odpowiednie wykorzystanie pozyskanych danych pozwala na zwiększenie efektywności kampanii cold callingowych i cold mailingowych.

email (1)

COLD MAILING

1

Wysłanie wiadomości do ściśle wyselekcjonowanej osoby w firmie z naszej grupy docelowej w celu nawiązania kontaktu biznesowego.

2

Pozwala to bezpośrednio trafić na imienną skrzynkę zdefiniowanej osoby i zachęcić ją do nawiązania z nami relacji biznesowej.

3

Powodem takiego kontaktu jest zwykle temat związany z problemami, jakie rozwiązuje Państwa produkt, nie jest to jednakże oferta handlowa czy masowe wysyłanie wiadomości mailowych.

linkedin-logo (1)

LINKEDIN

1

Obecnie największy portal biznesowy, pozwalający na dotarcie do ściśle wyselekcjonowanych osób z całego świata. Mogą to być konkretne osoby z interesujących nas firm, o wyselekcjonowanym stanowisku lub innych ważnych dla Państwa kryteriach.

2

Sprawdza się w dotarciu do osób, które z LinkedIn aktywnie korzystają.

3

Pozwala na nawiązywanie nowych relacji biznesowych, a także na rozszerzanie Państwa sieci kontaktów branżowych, co przyszłościowo można skutecznie wykorzystać do budowy świadomości swojej marki.

JAK MY PODCHODZIMY DO GENEROWANIA LEADÓW?

Perspektywa długoterminowa i czas

Chcemy być dla Państwa stałym
wsparciem w prowadzonych
działaniach sprzedażowych.

Dzięki temu w sposób ciągły
możemy dopracowywać
prowadzoną kampanię, aby jakość
generowanych leadów była co raz
wyższa, a ich ilość z miesiąca na miesiąc rosła.

Wiele skontaktowanych osób może
być zainteresowanych Państwa
produktem dopiero po
kilku miesiącach, a długotrwała
współpraca pozwala na ciągłe
powracanie do nich i utrzymywanie procesu kontaktu.

Mniej znaczy więcej

Nie ilość, a jakość prowadzonych
działań. Nie wykonanie
jednorazowej kampanii w ciągu
miesiąca, a ciągłe udoskonalanie
procesu małymi krokami.
Prowadząc działania przez kilka
miesięcy, proces kontaktu na
zimno może by cały czas
dopracowywany i osiągać coraz
lepsze efekty dzięki follow upom
i powracaniu do wcześniej
skontaktowanych firm. Pozwala
na generowanie najwyszej jakości
leadów, dostosowanych do
Państwa oczekiwań i specyfika firmy.

Proces i feedback z dedykowanym podejściem do produktu

Każdy produkt jest inny,
a rynek na którym Państwo
działają ma swoją specyfikę.

Wiedząc o tym, proces kontaktu
zawsze dostosowujemy do
produktu i charakteru działania
firmy. Feedback zebrany
w kolejnych miesiącach zarówno
od Państwa, jak
i kontaktowanych firm pozwala
na maksymalną optymalizację
i ciągłe ulepszanie procesu.

ZAKRES USŁUGI

Skontaktowanie określonej liczby firm

Follow ups do firm, gdzie na recepcji lub od osoby decyzyjnej uzyskaliśmy informacje pozwalające kontakt kontynuować

Docieranie zarówno przez cold calling, jak i cold mailing dla poprawy efektywności działań i maksymalizowania szans dotarcia do zdefiniowanych firm

Dedykowany konsultant odpowiedzialny za prowadzenie kampanii

Project manager i zespół wspomagający działania, research, itp

Comiesięczny raport liczbowy prowadzonych działań wraz z propozycjami co do prowadzonych działań

Generowanie leadów i umawianie zainteresowanych na rozmowy

OFERTA - PAKIETY USŁUG

Przygotowanie: 1 800zł netto jednorazowo

(Bazy, skrypty, przygotowanie systemów, koszty połączeń)

PAKIETY

Pakiet 

 

Ilość skontaktowanych firm miesięcznie*

 

Czas kampanii

Koszt miesięczny

900 firm

 

150

 

6 miesięcy 

2800 zł 

18,6 zł/firmę

1200 firm

 

200

 

6 miesięcy 

3600zł 

18zł/firmę

2400 firm

 

400

 

6 miesięcy 

6800 zł 

17 zł/firmę  

*Skontaktowana firma to taka, gdzie udało się porozmawiać na recepcji, z os decyzyjną lub podjęto min 4 próby kontaktu z firmą. Wszystkie ceny: kwoty netto

PRZYKŁAD

900 skontaktowanych firm to:

~5000

Połączeń w trakcie kampanii

~500

Wysłanych na prośbę skontaktowanych osób maili z informacjami o produkcie

~400

Follow upów, czyli kontaktów z osobą decyzyjną w innym terminie lub w terminie, w którym ta osoba będzie dostępna w biurze

CASE STUDIES

Firma sprzątająca Freshoffice

Cel

Stworzenie powtarzalnego procesu docierania do office managerów i umawianie z nimi spotkań na wycenę sprzątania powierzchni biurowej.

Efekt 

1. Ułożenie powtarzalnego procesu umawiania spotkań i wycen.
2. Maksymalne wykorzystanie każdego kontaktu dzięki wysyłaniu ogólnej oferty na maila do firm nie zainteresowanych w tym momencie spotkaniem – klienci sami zaczęli wracać po kilku miesiącach od kontaktu, gdy chcieli zmienić firmę sprzątającą.
3. Nawiązanie relacji z office managerami – ledy z poleceń do innych firm, możliwość ponownego kontaktu za kilka miesięcy w nawiązaniu do kontaktu.
4. Pozyskanie 30 klientów i skalowanie sprzedaży na nowe miasta w oparciu głównie o cold calling i cold mailing ze względu na nie wystarczająca ilość leadów z marketingu
internetowego.

logo_medium

Platforma e-learningowa Skillveo

Cel

Umówienie min. 30 spotkań handlowych z firmami produkcyjnymi powyżej 100 pracowników.

Efekt 

1. Stworzenie powtarzalnego procesu umawiania spotkań i wycen.
2. Ułożenie procesu odbywania umawianych spotkań/ prezentacji on-line.
3. Wyskalowanie procesu i docelowo umówienie ponad 100 prezentacji na miesiąc.
4. Ułożenie procesu follow upów, zarządzania nieodbytymi i przełożonymi prezentacjami.
5. Rozszerzenie grupy docelowej i dzięki temu zwiększenie skali i jakości generowanych leadów.
6. Zdefiniowanie rodzaju leadów najbardziej odpowiednich dla klienta.

ZAPEWNIJ SOBIE STAŁY DOPŁYW LEADÓW!

Imię / Firma *
Proszę wypełnić wymagane pole.
Proszę wypełnić wymagane pole.
Adres e-mail *
Proszę podać prawidłowy adres e-mail.
Proszę podać prawidłowy adres e-mail.
Telefon
Proszę podać prawidłowy nr telefonu.
Proszę podać prawidłowy nr telefonu.
Wiadomość
Proszę wypełnić wymagane pole.
Proszę wypełnić wymagane pole.
Proszę zaznaczyć to pole.
Proszę zaznaczyć to pole.

DANE KONTAKTOWE