Minimalizuj skutki biznesowe pandemii

W obliczu panującego koronawirusa, pracy zdalnej i zamknięcia części biznesu wiele firm stoi w obliczu wyzwania zmiany standardów swoich działań. Niezbędne są szybkie i zdecydowane kroki, nauczenie się prowadzenia sprzedaży zdalnie, w formie online, telekonferencji, rozmów telefonicznych… Najgorszym, co firma może w obecnej sytuacji zrobić, to przestać sprzedawać i zaakceptować sytuację, gdy nie ma klientów i czekać aż sami do niej przyjdą lub sytuacja wróci do normy.

Zacznij aktywnie pozyskiwać klientów!

Nie zwalniaj! Walcz ze skutkami gospodarczymi obecnej sytuacji. Wiemy, jak dotrzeć do firm, które wciąż potrzebują Twoich produktów i usług. Możesz skorzystać z zupełnie darmowej konsultacji. Odpowiemy na Twoje pytania i doradzimy, jakimi kanałami docierać do klientów w obecnej, trudnej sytuacji gospodarczej.

Zwiększenie skali leadów dla działu handlowego

Nawiązanie relacji z dużą ilością nowych firm, do których nie da dotrzeć się innymi kanałami

Dywersyfikacja kanałów pozyskiwania leadów

Maksymalizacja efektów dzięki połączeniu trzech kanałów dotarcia do klientów

Nie daj się kryzysowi i pozyskuj nowych klientów B2B!

Jeżeli klienci sami do ciebie nie piszą, nie dzwonią to czas na Twoje działanie. Aktywne wyjście do klienta to jedyny sprawdzony sposób, który da Ci możliwość nawiązywania relacji biznesowych już teraz. Pamiętaj! Wiele firm wciąż pracuje i potrzebuje Twojego produktu bardziej niż wcześniej. 

Jak więc do nich dotrzeć?

call-answer (1)

COLD CALLING

1

Bezpośredni kontakt telefoniczny ze zdefiniowanym typem firm (grupą docelową), którego celem jest doprowadzenie do rozmowy z osobą decyzyjną i zaproponowanie kontaktu z Państwa firmą.

2

Wiele cennych informacji o firmie czy osobach decyzyjnych można otrzymać już na etapie rozmowy z recepcją, co jest często bagatelizowane.

3

Odpowiednie wykorzystanie pozyskanych danych pozwala na zwiększenie efektywności kampanii cold callingowych i cold mailingowych.

email (1)

COLD MAILING

1

Wysłanie wiadomości do ściśle wyselekcjonowanej osoby w firmie z naszej grupy docelowej w celu nawiązania kontaktu biznesowego.

2

Pozwala to bezpośrednio trafić na imienną skrzynkę zdefiniowanej osoby i zachęcić ją do nawiązania z nami relacji biznesowej.

3

Powodem takiego kontaktu jest zwykle temat związany z problemami, jakie rozwiązuje Państwa produkt, nie jest to jednakże oferta handlowa czy masowe wysyłanie wiadomości mailowych.

linkedin-logo (1)

LINKEDIN

1

Obecnie największy portal biznesowy, pozwalający na dotarcie do ściśle wyselekcjonowanych osób z całego świata. Mogą to być konkretne osoby z interesujących nas firm, o wyselekcjonowanym stanowisku lub innych ważnych dla Państwa kryteriach.

2

Sprawdza się w dotarciu do osób, które z LinkedIn aktywnie korzystają.

3

Pozwala na nawiązywanie nowych relacji biznesowych, a także na rozszerzanie Państwa sieci kontaktów branżowych, co przyszłościowo można skutecznie wykorzystać do budowy świadomości swojej marki.

Dowiedz się jak możesz wykorzystać te kanały w swoim biznesie

JAK MY PODCHODZIMY DO GENEROWANIA LEADÓW?

Perspektywa długoterminowa i czas

Chcemy być dla Państwa stałym
wsparciem w prowadzonych
działaniach sprzedażowych.

Dzięki temu w sposób ciągły
możemy dopracowywać
prowadzoną kampanię, aby jakość
generowanych leadów była co raz
wyższa, a ich ilość z miesiąca na miesiąc rosła.

Wiele skontaktowanych osób może
być zainteresowanych Państwa
produktem dopiero po
kilku miesiącach, a długotrwała
współpraca pozwala na ciągłe
powracanie do nich i utrzymywanie procesu kontaktu.

Mniej znaczy więcej

Nie ilość, a jakość prowadzonych
działań. Nie wykonanie
jednorazowej kampanii w ciągu
miesiąca, a ciągłe udoskonalanie
procesu małymi krokami.
Prowadząc działania przez kilka
miesięcy, proces kontaktu na
zimno może by cały czas
dopracowywany i osiągać coraz
lepsze efekty dzięki follow upom
i powracaniu do wcześniej
skontaktowanych firm. Pozwala
na generowanie najwyszej jakości
leadów, dostosowanych do
Państwa oczekiwań i specyfika firmy.

Proces i feedback z dedykowanym podejściem do produktu

Każdy produkt jest inny,
a rynek na którym Państwo
działają ma swoją specyfikę.

Wiedząc o tym, proces kontaktu
zawsze dostosowujemy do
produktu i charakteru działania
firmy. Feedback zebrany
w kolejnych miesiącach zarówno
od Państwa, jak
i kontaktowanych firm pozwala
na maksymalną optymalizację
i ciągłe ulepszanie procesu.

ZAKRES USŁUGI

Wykorzystanie kanału telefonicznego, mailowego i linkedin aby zaproponować osobie decyzyjnej możliwość rozmowy i maksymalizować szanse dotarcia do firmy

Follow ups do firm, gdzie na recepcji lub od osoby decyzyjnej uzyskaliśmy informacje pozwalające kontakt kontynuować

Skontaktowanie określonej ilości firm

Dedykowany konsultant odpowiedzialny za prowadzenie kampanii

Project manager i zespół wspomagający działania, research, itp

Comiesięczny raport liczbowy prowadzonych działań wraz z propozycjami co do prowadzonych działań

Generowanie leadów i umawianie zainteresowanych na rozmowy

Nie daj się biznesowej stagnacji!

Przygotuj się na odrabianie strat, zanim konkurencja Cię wyprzedzi. Zadbaj o procesy sprzedażowe w swojej firmie — postaw na zdalny zespół sprzedażowy i umawiaj internetowe rozmowy handlowe.

Dlaczego warto prowadzić negocjacje handlowe online?
 mniejszy próg wejścia dla klienta
 małe inwestycje w początkowej fazie budowania relacji
 większa elastyczność kalendarza sprzedawcy
 zachowanie środków ostrożności w czasie pandemii

 

…. i pamiętaj! Lejek sprzedażowy potrzebuje nawet do kilku tygodni, aby znów się napędzić i zacząć generować sprzedaż, tak jak dawniej. Jeżeli już teraz podejmiesz działania, dzięki którym nawiążesz relacje z klientami, to jest szansa, że skorzystają z Twoich usług. Jeżeli zaczniesz działać dopiero gdy sytuacja wróci do normy, będziesz co najmniej kilka tygodni za swoimi konkurentami, którzy odrobili pracę domową i sprzedawali w czasie gdy inni czekali na rozwój sytuacji.

Działaj już teraz!

PRZYKŁAD

900 skontaktowanych firm to:

~5000

Połączeń w trakcie kampanii

~500

Wysłanych na prośbę skontaktowanych osób maili z informacjami o produkcie

~400

Follow upów, czyli kontaktów z osobą decyzyjną w innym terminie lub w terminie, w którym ta osoba będzie dostępna w biurze

CASE STUDIES

Firma sprzątająca Freshoffice

Cel

Stworzenie powtarzalnego procesu docierania do office managerów i umawianie z nimi spotkań na wycenę sprzątania powierzchni biurowej.

Efekt 

1. Ułożenie powtarzalnego procesu umawiania spotkań i wycen.
2. Maksymalne wykorzystanie każdego kontaktu dzięki wysyłaniu ogólnej oferty na maila do firm nie zainteresowanych w tym momencie spotkaniem – klienci sami zaczęli wracać po kilku miesiącach od kontaktu, gdy chcieli zmienić firmę sprzątającą.
3. Nawiązanie relacji z office managerami – ledy z poleceń do innych firm, możliwość ponownego kontaktu za kilka miesięcy w nawiązaniu do kontaktu.
4. Pozyskanie 30 klientów i skalowanie sprzedaży na nowe miasta w oparciu głównie o cold calling i cold mailing ze względu na nie wystarczająca ilość leadów z marketingu
internetowego.

logo_medium

Platforma e-learningowa Skillveo

Cel

Umówienie min. 30 spotkań handlowych z firmami produkcyjnymi powyżej 100 pracowników.

Efekt 

1. Stworzenie powtarzalnego procesu umawiania spotkań i wycen.
2. Ułożenie procesu odbywania umawianych spotkań/ prezentacji on-line.
3. Wyskalowanie procesu i docelowo umówienie ponad 100 prezentacji na miesiąc.
4. Ułożenie procesu follow upów, zarządzania nieodbytymi i przełożonymi prezentacjami.
5. Rozszerzenie grupy docelowej i dzięki temu zwiększenie skali i jakości generowanych leadów.
6. Zdefiniowanie rodzaju leadów najbardziej odpowiednich dla klienta.

ZAPEWNIJ SOBIE STAŁY DOPŁYW LEADÓW!

DANE KONTAKTOWE