Zamów audyt procesów sprzedażowych

Gospodarka zmaga się ze skutkami globalnej kwarantanny. Wbrew pozorom zamrożenie głównych procesów w firmach to odpowiedni moment na planowanie sprzedaży i przygotowanie działań po uspokojeniu sytuacji rynkowej.

Sprawdź czy Twoje procesy działają poprawnie

Dowiedz się, czy wykorzystujesz wszystkie źródła pozyskiwana klientów

Zdefiniuj swoją unikatową wartość dla klienta

Dostosuj działania do kryzysu

Nauczymy Cię, jak odbywać prezentacje online i telekonferencje dla Twojego produktu/usługi

ZAKRES AUDYTU

Przegląd skuteczności procesu sprzedaży

Ocena kompetencji handlowców na każdym etapie sprzedażowym

Przegląd komunikatów marketingowych/sprzedażowych

Zdefiniowanie źródeł pozyskiwania leadów z nakierowaniem na outbound marketing

Rekomendacje działań w ramach aktywnego wyjścia do klienta (komunikacja w dobie kryzysu)

Skuteczne sposoby odbywania prezentacji online i telekonferencji, w odniesieniu do Twojego produktu

Sprzedaż spada? Wybierz nowe kanały dotarcia

call-answer (1)

COLD CALLING

1

Bezpośredni kontakt telefoniczny ze zdefiniowanym typem firm (grupą docelową), którego celem jest doprowadzenie do rozmowy z osobą decyzyjną i zaproponowanie kontaktu z Państwa firmą.

2

Wiele cennych informacji o firmie czy osobach decyzyjnych można otrzymać już na etapie rozmowy z recepcją, co jest często bagatelizowane.

3

Odpowiednie wykorzystanie pozyskanych danych pozwala na zwiększenie efektywności kampanii cold callingowych i cold mailingowych.

email (1)

COLD MAILING

1

Wysłanie wiadomości do ściśle wyselekcjonowanej osoby w firmie z naszej grupy docelowej w celu nawiązania kontaktu biznesowego.

2

Pozwala to bezpośrednio trafić na imienną skrzynkę zdefiniowanej osoby i zachęcić ją do nawiązania z nami relacji biznesowej.

3

Powodem takiego kontaktu jest zwykle temat związany z problemami, jakie rozwiązuje Państwa produkt, nie jest to jednakże oferta handlowa czy masowe wysyłanie wiadomości mailowych.

linkedin-logo (1)

LINKEDIN

1

Obecnie największy portal biznesowy, pozwalający na dotarcie do ściśle wyselekcjonowanych osób z całego świata. Mogą to być konkretne osoby z interesujących nas firm, o wyselekcjonowanym stanowisku lub innych ważnych dla Państwa kryteriach.

2

Sprawdza się w dotarciu do osób, które z LinkedIn aktywnie korzystają.

3

Pozwala na nawiązywanie nowych relacji biznesowych, a także na rozszerzanie Państwa sieci kontaktów branżowych, co przyszłościowo można skutecznie wykorzystać do budowy świadomości swojej marki.

Docieraj do nowych klientów

Obecnie mamy do czynienia z niecodzienną sytuacją. Jako firma, musisz szybko nauczyć się sprzedawać i pozyskiwać klientów w sposób, który da wysoką skuteczność i będzie możliwy do zastosowania od razu. Pokażemy Ci, jak aktywnie wychodzić do klienta i jak komunikować Twój produkt online, aby mimo braku możliwości spotkań zachować płynności. Działaj i kontynuuj sprzedaż Twojego produktu.

Popraw procesy sprzedażowe w swojej firmie!

Zadzwoń z każdym pytaniem

+48 725 830 001